Опис
Відповідність тематики проєкту пріоритетам Громадського бюджету
Так.
Інновації, інформаційні технології
Існуюча ситуація
Пошук оптимального постачальника товару для будівництва/ремонту - це завжди значні витрати часу.
Основні альтернативи: пошук в інтернеті по різним сайтам виробників, торговців; відвідування спеціалізованих ринків, магазинів або торгових баз, уточнення деталей по телефону.
Значні втрати часу відбуваються на етапах: пошук потрібних пропозицій (ціновий моніторинг/збір пропозицій), порівняння цих пропозицій.
Дуже звична ситуація, коли витрати часу на матеріально-технічне забезпечення перевищують час на саме будівництво. Особливо це актуально в "пік будівельного" сезону, коли знайомі постачальники не взмозі поставити потрібний об'єм матеріалів в обумовлений термін. Звідси аврал, перевитрати на матеріали та логістику. Порушення термінів будівництва. Збільшення термінів та бюджету на будівництво об'єктів.
Втрачають всі: замовник або громада - перевитрати коштів та часу; постачальник - імідж надійного постачальника матеріалів/виробів за ринковими цінами
Опис людей або груп населення, які зможуть користуватись результатами реалізації проєкту
Цільова аудиторія (від 20 до 70 тис. осіб): приватні особи (DIY), інвестори-забудовники, ОСББ, професіонали-будівельники; власники та директора будівельних магазинів та баз, директора підприємств з виробництва будматеріалів; спеціалісти з технагляду, контролери бюджетних коштів
Мета проєкту
Забезпечити найповнішу спеціалізовану пошукову мережу постачальників товарів для будівництва та ремонту, яка містить структуровану та актуальну базу прайсів з безкоштовним користуванням
Заходи, які треба виконати для впливу на ситуацію
1.Зібрати контакти представників постачальників товарів для будівництва і ремонту, що працюють на території Кременчуцької громади (адміністрації спеціалізованих ринків, зареєстровані торгові компанії та виробники)
2.Розробити навчальний модуль як передати прайси в локальний та національний прайс-агрегатор та як залишатись конкурентоздатним на місцевому та національному ринках (автор проекту може виконати)
3.Провести інформаційну роботу з постачальниками
4.Провести доопрацювання програмного забезпечення інтернет-платформи з урахуванням регіональної специфіки (автор проекту)
Результати (кількісні і якісні) реалізації проєкту
Оцифрування прайс-позицій всіх постачальників товарів для будівництва і ремонту та підтримання їх в актуальному стані. Зручний і швидкий пошук всіх матеріалів на одній платформі, а також моментальні цінові зрізи по товарам.
Земельна ділянка, приміщення, об’єкт на якій планується реалізація проєкту належить до комунальної власності
Ні.
ні
Наявність письмової згоди керівника комунальної установи
Ні.
ні
Можливі ризики при реалізації проєкту
Місцева влада не захоче підтримати розвиток проекту. Постачальники товарів для будівництва і ремонту не захочуть інформувати громаду про свої ціни.