Інклюзивний освітній простір - облаштування ресурсной кімнати гімназії №20 Брав участь

Доданий
29.09.2020
Номер
52
Безбар’єрність та інклюзія

Проєкт передбачає створення оптимальних умов, комфортного, безпечного середовища для розвитку та включення у соціальну активність дітей з особливими освітніми потребами, закупівлю сучасного обладнання для ресурсної кімнати Кременчуцької гімназії №20 . Реалізація проєкту дозволить спеціалістам знаходити індивідуальний підхід до кожної дитини, використовуючи сучасні новітніі технології.

Автор проєкту
Бюджет
435 000 грн
Розрахунок бюджету
Район
КОМУНАЛЬНИЙ ВЕЛИКИЙ проєкт
Адреса
вул. Академіка Маслова (Радянська), 12, Кременчук

Опис

Відповідність тематики проєкту пріоритетам Громадського бюджету

Так.
Безбар’єрність та інклюзія

Існуюча ситуація

У Кременчуцькій гімназії № 20 інклюзивна форма навчання діє сім років поспіль. Учні з особливими освітніми потребами навчаються в загальному освітньому середовищі за місцем свого проживання, – це є альтернативою інтернатній системі і є вимогою не лише часу, а і з моменту ратифікації Конвенції ООН про права інвалідів – одним із міжнародних зобов`язань нашої держави. За останні роки кількість школярів з особливими освітніми потребами у гімназії № 20 зросла, та існує тенденція до збільшення інклюзивних класів і виникає нагальна потреба в забезпеченні учнів з особливими освітніми потребами якісною освітою. На сьогоднішній день для проведення занять з учнями з ООП необхідна ресурсна кімната, яка виступає для дітей можливістю досягти усіх потрібних умінь та навичок швидко та з інтересами, для стимуляції самостійності дитини. Спеціалісти, що працюють у ресурсній кімнаті, завжди знаходять індивідуальний підхід до кожної дитини, тим самим пришвидшуючи її розвиток.
Існує потреба у придбанні сучасного обладнання та створення комфортного, безпечного середовища для учнів з особливими освітніми потребами. Усе обладнання для ресурсної кімнати має відповідати основним потребам розвитку дитини.
На даний час для облаштування ресурсної кімнати вже придбано системний блок, монітор, три ноутбуки, акустична система, наушники, пристрій пам’яті, МФУ лазерний (чорно-білий) та струминевий (кольоровий), ламінатор, мультимедійний проектор, демонстраційний екран, певний спортивний інвентар, дидактично-методичні матеріали (частково), ігри (частково).

Опис людей або груп населення, які зможуть користуватись результатами реалізації проєкту

Педагогічні працівники, учні з особливими освітніми потребами Кременчуцької гімназії № 20, їх батьки, учителі з корекційної освіти.

Мета проєкту

Забезпечити якісне освітнє середовище для дітей з особливими освітніми потребами, облаштувати ресурсну кімнату необхідним сучасним обладнанням та створити комфортне, безпечне середовище для учнів з особливими освітніми потребами.

Заходи, які треба виконати для впливу на ситуацію

1. Підготовка та подача проекту.
2. Заключення угоди з постачальником.
3. Проведення інформаційної агітаційної компанії серед учнів гімназії, їх батьків, колективу гімназії та громади мікрорайону на етапі голосування.
4. Доставка обладнання та засобів навчання.
5. Обладнання ресурсної кімнати у Кременчуцькій гімназії №20.

Результати (кількісні і якісні) реалізації проєкту

Ресурсна кімната із сучасним обладнанням, що відповідає основним потребам розвитку дитини та засвоєння усіх базових навчальних, соціально-побутових навичок, є найоптимальнішим для занять з дітьми з особливими освітніми потребами.

Земельна ділянка, приміщення, об’єкт на якій планується реалізація проєкту належить до комунальної власності

Так.
Так

Чи позначена земельна ділянка на Мапі квартальних майданчиків та полів.

Ні.
Ні

Наявність письмової згоди керівника комунальної установи

Так.
Згода наявна

Можливі ризики при реалізації проєкту

Відсутні

Фотографії

Відповідальні підрозділи

Департамент освіти