Опис
Відповідність тематики великої проектної пропозиції пріоритетам Громадського бюджету
Ні.
Ні
Відповідність тематики малої проектної пропозиції пріоритетам Громадського бюджету
Ні.
Ні
Відповідність тематики комунальної проектної пропозиції пріоритетам Громадського бюджету
Так.
Безбар’єрність та інклюзивність
Відповідність тематики соціальної проектної пропозиції пріоритетам Громадського бюджету
Ні.
Ні
Чи відповідає земельна ділянка переліку рекомендованих місць
Так.
Так
2.1. Існуюча ситуація
У ЗОШ № 20 інклюзивна форма навчання діє шість років поспіль. Учні з особливими освітніми потребами навчаються в загальному освітньому середовищі за місцем свого проживання, – це є альтернативою інтернатній системі і є вимогою не лише часу, а і з моменту ратифікації Конвенції ООН про права інвалідів – одним із міжнародних зобов`язань нашої держави. За останні роки кількість школярів з особливими освітніми потребами у ЗОШ № 20 зросла, та існує тенденція до збільшення інклюзивних класів і виникає нагальна потреба в забезпеченні учнів з особливими освітніми потребами якісною освітою. На сьогоднішній день для проведення занять з учнями з ООП необхідна ресурсна кімната, яка виступає для дітей можливістю досягти усіх потрібних умінь та навичок швидко та з інтересами, для стимуляції самостійності дитини. Спеціалісти, що працюють у ресурсній кімнаті, завжди знаходять індивідуальний підхід до кожної дитини, тим самим пришвидшуючи її розвиток.
Існує потреба у придбанні сучасного обладнання та створення комфортного, безпечного середовища для учнів з особливими освітніми потребами. Усе обладнання для ресурсної кімнати має відповідати основним потребам розвитку дитини.
На даний час для облаштування ресурсної кімнати вже придбано системний блок, монітор, три ноутбуки, акустична система, наушники, пристрій пам’яті, МФУ лазерний (чорно-білий) та струминевий (кольоровий), ламінатор, мультимедійний проектор, демонстраційний екран, певний спортивний інвентар, дидактично-методичні матеріали (частково), ігри (частково).
2.2. Опис людей або груп населення, які зможуть користуватись результатами реалізації проектної пропозиції
Педагогічні працівники, учні з особливими освітніми потребами ЗОШ № 20, їх батьки, учителі з корекційної освіти.
2.3. Мета проектної пропозиції
Забезпечити якісне освітнє середовище для дітей з особливими освітніми потребами, облаштувати ресурсну кімнату необхідним сучасним обладнанням та створити комфортне, безпечне середовище для учнів з особливими освітніми потребами. Надати дітям з особливими освітніми потребами можливість якісного перспективного розвитку, навчання, що сприяє підвищенню рівня якості знань школярів, правильно соціалізуватися, набути соціально-побутові навички, інтегруватися до освітнього процесу в цілому. Жоден з них не має відчувати себе іншим – і це головне завдання інклюзії.
2.4. Завдання проектної пропозиції
1. Підготовка та подача проекту.
2. Агітація за проект на етапі голосування.
3. Співпраця із структурними підрозділами виконкому на етапі реалізації проєкту, фірмами-підрядниками для придбання, виготовлення, доставки приладдя.
4. Презентація реалізованого проекту із залученням педагогічного колективу, учнів та їх батьків.
2.5. Заходи, які треба виконати для впливу на ситуацію
1. Підготовка та подача проекту.
2. Заключення угоди з постачальником.
3. Проведення інформаційної агітаційної компанії серед учнів школи, їх батьків, колективу школи та громади мікрорайону на етапі голосування.
4. Доставка обладнання та засобів навчання.
5. Обладнання ресурсної кімнати у ЗОШ №20.
2.6. Результати (кількісні і якісні) реалізації заходів проектної пропозиції
Ресурсна кімната із сучасним обладнанням, що відповідає основним потребам розвитку дитини та засвоєння усіх базових навчальних, соціально-побутових навичок, є найоптимальнішим для занять з дітьми з особливими освітніми потребами.
Наявність довідки або інформаційної згоди керівника комунальної установи щодо ознайомлення з проектом (для КОМУНАЛЬНИХ проектів)
Так.
В наявності
Чи інформували Ви мешканців прилеглих будинків чи мікрорайону щодо подачі проекту?
Так.
Так