Опис
Відповідність тематики великої проектної пропозиції пріоритетам Громадського бюджету
Ні.
Ні
Відповідність тематики малої проектної пропозиції пріоритетам Громадського бюджету
Ні.
Ні
Відповідність тематики комунальної проектної пропозиції пріоритетам Громадського бюджету
Ні.
Ні
Відповідність тематики соціальної проектної пропозиції пріоритетам Громадського бюджету
Так.
Інші проекти соціальної спрямованості.
Чи відповідає земельна ділянка переліку рекомендованих місць
Ні.
Ні
2.1. Існуюча ситуація
Основними проблемами старту медичної реформи в Кременчуці фахівці називають необізнаність як медичних працівників, так і пацієнтів. Саме через необізнаність та існування найбільш поширених міфів про медреформу і фіксують перші порушення.
Насамперед, це нав’язування пацієнтам своїх послуг медичними працівниками. Фіксувалися випадки розклеювання оголошень від імені певного дільничного лікаря, який звертається до своїх нинішніх пацієнтів укладати договір саме з цим лікарем. Хоча відомо, що вибір лікаря, з яким пацієнт укладає договір, згідно чинного законодавства є вільним. Ніхто не може цей вибір.
Тому повинна бути створена гаряча лінія, аби мешканці звертались з питаннями графіку прийому лікарів, отримання довідок та інших консультаційних запитань, на єдину гарячу лінію міста з таких питань.
2.2. Опис людей або груп населення, які зможуть користуватись результатами реалізації проектної пропозиції
Без обмежень віку, чоловіки та жінки, робітники та похилого віку приблизно 180000 населення
2.3. Мета проектної пропозиції
Створення комфортних умов для мещканців (пацієнтів) м.Кременчука
2.4. Завдання проектної пропозиції
- пошук кваліфікованого перосналу
- створення комфотних умов праці
- пошук приміщення, на базі міськвиконкому або управління охорони здоров'я
- співпраця з усіма державними та не державними медичними установами
2.5. Заходи, які треба виконати для впливу на ситуацію
- Зробити проектно-кошторисну документацію;
- отримання приміщення за кошт (оренда місцевого бюджету);
- укласти договори з спеціалістами "галячої лінії";
- завести обладнання;
- встановлення програмного забезпечення та телефонної лінії;
- урочисте відкриття.
2.6. Результати (кількісні і якісні) реалізації заходів проектної пропозиції
Кількісні: Облаштування одного кабінету з трьома робочими місцями.
Якісні: Якісна робота та величезне дякую від мешканців міста Кременчука
2.7. Додаткові відомості (вказати за потреби)
-
Наявність довідки або інформаційної згоди керівника комунальної установи щодо ознайомлення з проектом (для КОМУНАЛЬНИХ проектів)
Ні.
Ні
Чи інформували Ви мешканців прилеглих будинків чи мікрорайону щодо подачі проекту?
Ні.
Ні