Опис
Відповідність тематики проектної пропозиції пріоритетам Громадського бюджету м. Кременчука
Так.
Енергозбереження і використання альтернативних джерел
енергії в громадських місцях.
2.1. Існуюча ситуація
Ученому світло, а невченому – тьма. Це прислів’я, часто – жартома, використовують як наставляння вчитися, коли хочуть підкреслити користь знань. Прислів’я побудоване на протиставленні, де освіта – світло, а темрява – невігластво. В реаліях сьогодення цей вислів набуває не лише повчального, а цілком конкретного змісту. Про що йдеться? Мова про ситуацію, що склалася у ЗОШ №26 (а насправді, не лише в ній, а у багатьох навчальних закладах) з освітленням. Рівень освітленості не відповідає унормованим показникам, а енергоспоживання – нормативно встановленим вимогам до максимально допустимої питомої установленої потужності загального штучного освітлення.
Типовим проектом 2С-02-8, за яким побудована школа, передбачалося два варіанти освітлення приміщень: або світильники з лампами розжарювання 200-300Вт, або світильники з люмінесцентними лампами. Перший варіант у порівнянні з другим був більш енергомістким і забезпечував нижчий рівень освітленості у приміщеннях, але потребував менших капітальних вкладень. І саме він був обраний для втілення у життя. Таким чином, від початку експлуатації, школа отримала систему електричного освітлення із встановленою потужністю понад 100кВт, яка забезпечувала освітленість у класах близько 150лк.
За понад 40 років існування школи не було проведеного жодного капітального ремонту або реконструкції системи освітлення. Протягом зазначеного часу встановлене обладнання зношувалося, потребувало заміни. Часто такі заміни не були рівноцінними і не дозволяли підтримувати експлуатаційні характеристики системи освітлення у проектних межах. Таким чином, поступово погіршувалися мікрокліматичні умови для навчання дітей і трудової діяльності вчителів.
Невдоволеність учнів, учителів і батьків рівнем освітленості спонукала деякі батьківські колективи на свій розсуд модернізувати освітлення у закріплених за класами навчальних кабінетах. Але ці модернізації не змогли суттєво покращити описану ситуацію. Проблема залишаєтьсям і розв’язати її можна, реалізувавши запропоновану проектну пропозицію. Освіта потребує світла.
2.2. Опис людей або груп населення, які зможуть користуватись результатами реалізації проектної пропозиції
У випадку реалізації проектної пропозиції 730 учнів школи та 80 осіб педагогічного та обслуговуючого персоналу отримають якісне освітлення для навчання, можливість комфортно себе почувати, зосереджено та без утоми працювати.
Департамент освіти матиме навчальний заклад, в якому енергозбереження забезпечуватиметься не лімітуванням енергоспоживання, а сучасною системою загального штучного освітлення.
2.3. Мета проектної пропозиції
Впровадження енергоощадної та енергоефективної системи освітлення ЗОШ №26.
2.4. Завдання проектної пропозиції
1. Обстеження шкільних приміщеннь для визначення реального рівня освітленості та енергоспоживання.
2. Створення проектної документації.
3. Виконання ремонтно-монтажних робіт.
2.5. Заходи, які треба виконати для впливу на ситуацію
1. Залучення електротехнічної лабораторії для вимірювання рівня освітленості у приміщеннях та рівня енергоспоживання.
2. Отримання результатів вимірювань і висновку про необхідність приведення освітленості до унормованих показників.
3. Підготовка вихідних даних для проектування (результати вимірювань, типовий проект школи 2С-02-8).
4. Залучення проектної організації.
5. Підготовка та погодження проектної документації для проведення ремонтно-монтажних робіт.
6. Закупівля необхідного обладнання і матеріалів.
7. Залучення будівельно-монтажної організації.
8. Демонтування світильників, переобладнання частини демонтованих світильників для подальшого використання. Встановлення нових світильників відповідно до проекту.
2.6. Результати (кількісні і якісні) реалізації заходів проектної пропозиції
Кількісні результати:
Облаштування 52 приміщень школи новою системою освітлення.
Якісні результати:
Зниження встановленої потужності освітлювального обладнання до 23,4кВт.
Приведення рівня освітленості до нормативних показників.
Покращення навчальних умов, створення атмосфери, що приносить радість від навчання, мотивує учнів і педагогів.
Чи відповідає ділянка для реалізації проекту рекомендованим місцям для створення майданчиків і зон відпочинку
Ні.
Ні, оскільки проектна пропозиція не належить до тематики „Майданчики і зони відпочинку”
Експертна оцінка
- 15071888995611_kats-ia-arkush-2.pdf
- 15071889001063_arkush-1.pdf
- 15071889000923_2.pdf
- 15071889000169_3.pdf
- 15071889000336_4.pdf
- 15071889000411_5.pdf
- 1507188900029_arkush-6.pdf
- 1507188900356_kats-ia-arkush-1.pdf
- 15119379051474_analiz-11-1.jpg
- 15119379055475_analiz-11-2.jpg
- 15119379055809_analiz-11-3.jpg
- 151193790564_analiz-11-4.jpg