Опис
Відповідність тематики великої та малої проектних пропозицій пріоритетам Громадського бюджету
Ні.
Ні
Відповідність тематики загальноміської проектної пропозиції пріоритетам Громадського бюджету
Так.
Облаштування прилеглої території
2.1. Існуюча ситуація
Через відсутність спортивного майданчику на території Кременчуцької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 10, учні не мають можливості доступно та безпечно займатися спортом. Вирішенням цього питання є створення сучасного спортивного майданчику. Це сприятиме підвищенню зацікавленості до занять фізичною культурою, формування витривалості та рухової активності молоді.
2.2. Опис людей або груп населення, які зможуть користуватись результатами реалізації проектної пропозиції
Створення спортивного майданчику дасть змогу всім учням Кременчуцької спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 10 активно займатися спортом. Це близько 750 учнів з 1-го по 11-й класи.
2.3. Мета проектної пропозиції
Метою проектної пропозиції є створення умов для фізичного розвитку та активного відпочинку дітей шкільного віку на свіжому повітрі.
2.4. Завдання проектної пропозиції
1. Підготовка земельної ділянки до улаштування спортивного майданчику.
2. Закупівля спортивного інвентарю.
3. Монтаж спортивного інвентарю.
2.5. Заходи, які треба виконати для впливу на ситуацію
1. Розробка проектно-кошторисної документації та затвердження її в установленому законодавством порядку.
2. Закупівля спортивного інвентарю, лавок, урн, тощо.
3. Монтаж спортивного інвентарю.
4. Урочисте відкриття спортивного майданчику.
2.6. Результати (кількісні і якісні) реалізації заходів проектної пропозиції
Кількісні результати:
- улаштування одного спортивного майданчику з 18 конструкцій: тренажерний комплекс (1 шт), турнік потрійний (1 шт), бруси (1 шт), стовпчики (1 шт), вуличний тренажер (4 шт), ігрова сітка (2 шт), урна (4 шт.), лавки (4 шт.).
Якісні результати:
- створення сучасного спортивного майданчику для занять спортом;
- популяризація здорового способу життя;
- підвищення рівня фізичної підготовки учнів.
Чи відповідає ділянка для реалізації проекту рекомендованим місцям
Так.
Так
Фотографії
Експертна оцінка
Відповідальні підрозділи
Департамент освіти