• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • До закінчення залишилось
    Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Шкільна дистанційна освіта без стресу Очікує рішення

Доданий
30.09.2020
Номер
99
Освіта

Цей проєкт пропонує вирішення питання організації зручного, якісного, сучасного дистанційного навчання для дітей шкільного віку, вчителів, батьків шляхом створення єдиної шкільної освітньої платформи Кременчука, яка зробить взаємодію учасників освітнього процесу ефективною та зрозумілою для всіх.

Автор проекту
Юлія
Юлія Цибульська
Бюджет
1 100 000 грн
Розрахунок бюджету
Район
ВЕЛИКИЙ проєкт

Опис

Відповідність тематики проєкту пріоритетам Громадського бюджету

Так.
Освіта

Існуюча ситуація

Розповсюдження пандемії COVID-19 та впровадження карантинного режиму дав зрозуміти, що шкільна освіта в її поточному стані не готова до запровадження дистанційних форм навчання. Під виглядом дистанційного навчання було фактично впроваджено варіант самоосвіти, коли у вайбер відправляються посилання на відео з Youtube, фото чи скріни з домашнім завданням для опрацювання вдома. 9 з 10 опитаних мною батьків назвали дистанційне навчання в такому вигляді неефективним, стресовим як для учнів, так і для батьків. Більше того, у школах відсутній єдиний підхід до організації такого навчання: базова платформа для навчання, єдиний протокол навчального процесу онлайн (як відбувається навчання (структура онлайн-уроку), розсилка домашніх завдань, де та як будуть зберігатися необхідні матеріали для навчання, яка структура онлайн-бібліотеки, де вона буде знаходитись, створення одного освітнього простору для учнів одного класу). Тому фактично, учням середньої та старшої школи та їх батькам потрібно моніторити купу груп, чатів у месенджерах, інших повідомлень для того, аби зібрати докупи завдання з різних предметів. Це впливає на ефективність навчання, на результи, інформація губиться, не опрацьовується та додає незручності як учням, так і вчителям. Більшість із завдань на дистанційній формі навчання надаються для самостійного опрацювання, хоча це суперечить суті поняття "дистанційного навчання", де процес доставки інформації від викладача до учня відбувається в інтерактивному режимі за допомоги технологій.

Опис людей або груп населення, які зможуть користуватись результатами реалізації проєкту

1. Вчителі загальноосвітніх навчальних закладів 2. Школярі 6 - 18 років 2. Батьки школярів 3. Керівництво загальноосвітніх навчальних закладів, департаменту освіти міста

Мета проєкту

Створити зручний інструмент для забезпечення якісного, зручного, сучасного дистанційного освітнього процесу в школах Кременчука та знизити рівень навантаження, напруги як на вчителів, так і на батьків з дітьми

Заходи, які треба виконати для впливу на ситуацію

Створення освітньої онлайн-платформи для шкіл Кременчука, яка буде виконувати наступні функції:
1. Єдина точка доступу в дистанційний процес шкільної освіти для учасників цього процесу
2. Єдина структура побудови дистанційного освітнього процесу для всіх шкіл, яка буде простою та зрозумілою для всіх
3. Відмова від одночасного хаотичного ведення безлічі чатів, груп, інших засобів комунікації та передачі інформації, вся необіхдна інформація зберігається та може бути використана з однієї точки доступу
4. Впровадження наступних сервісів:
- онлайн-кабінет для учнів та батьків
- електронний щоденник
- електронний класний журнал
- електронний розклад занять
- електронні домашні завдання з функцією чек-листа (статусу виконання завдання)
- push-повідомлення про зміну розкладу, важливі новини, непередбачувані події чи інша організаційна інформація
- інтегровані сервіси для онлайн-навчання (доступ до Microsoft Teams, Zoom, інших сервісів в одному онлайн-кабінеті)
- функція батьківського контролю за рівнем успішності дитини
- проста тристороння комунікація щодо освітнього процесу між вчителями, батьками та учнями
- шкільне меню онлайн
- підключення додаткових сервісів освітнього характеру (чат-ботів, додатків та інших) для забезпечення своєчасності отримання інформації, зручності в організації освітнього процесу

Результати (кількісні і якісні) реалізації проєкту

Кількісні результати: 1. Підключення до онлайн-платформи 30 шкіл Кременчука 2. Підключення до онлайн-платформи 10 000 школярів 3. Навчання роботі з платформою 90 викладачів/методистів/відповідальних осіб від шкіл. Якісні показники: 1. Зменшення навантаження на вчителів та нова якість освітнього процесу через використання сучасних технологій 2. Створення звичного онлайн-середовища для школярів та використання звичних для них каналів зв'язку та сприйняття інформації 3. Зменшення стресовості та напруги з боку батьків

Земельна ділянка, приміщення, об’єкт на якій планується реалізація проєкту належить до комунальної власності

Ні.
Ні

Чи позначена земельна ділянка на Мапі квартальних майданчиків та полів.

Ні.
Ні

Наявність письмової згоди керівника комунальної установи

Ні.
Ні

Можливі ризики при реалізації проєкту

1. Збільшення вартості реалізації проєкту через зміну курсу валют (розрахунок за ІТ-послуги, зазвичай, фіксується в у.о.)
2. Несприйняття та відторгнення нових інструментів для організації освітнього процесу з боку викладачів
3. Відсутність матеріально-технічного забезпечення шкіл, викладачів необхідною технікою та швидкісним інтернет-зв'язком

Фотографії

Відповідальні підрозділи

КП "Міськоформлення"