• Подання
    Подання
  • До закінчення залишилось
    Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Створення єдиного інформаційного центру з надання соціальних послуг населенню На розгляді

Доданий
03.10.2019
Номер
73
Інновації, інформаційні технології, телекомунікації (ВЕЛИКІ та МАЛІ проекти)

Потрапили в складну життєву ситуацію? Потребуєте соціальної і правової допомоги, але не знаєте, куди звернутися? Чи знаєте Ви що в нашій країні/місті безліч структур спрямовних на безкоштовну поміч громадянам з тими чи іншими потребами? Вирішити подібні проблеми безкоштовно допоможе створення Центру соціальної значущої інформації..

Автор проекту
Бюджет
653 100 грн
Розрахунок бюджету
Район
ВЕЛИКІ проекти
Адреса
вул. Першотравнева, 52, Кременчуцька міська рада, Кременчук

Опис

Відповідність тематики великої проектної пропозиції пріоритетам Громадського бюджету

Так.
Інновації, інформаційні технології, телекомунікації

Відповідність тематики малої проектної пропозиції пріоритетам Громадського бюджету

Ні.
Ні

Відповідність тематики комунальної проектної пропозиції пріоритетам Громадського бюджету

Ні.
Ні

Відповідність тематики соціальної проектної пропозиції пріоритетам Громадського бюджету

Ні.
Ні

Чи відповідає земельна ділянка переліку рекомендованих місць

Ні.
Ні

2.1. Існуюча ситуація

Потрапляючи в складну життєву ситуацію, громадяни не знають, куди звертатися по соціальну, психологічну та правову допомогу. В місті немає жодної установи, де люди можуть отримати вичерпну соціально значиму інформацію. Отримати відомості про діючі центри соціальної реабілітації, програми психологічної реабілітації, благодійні фонди та організації практично неможливо.
Як звичайній людині вирішити соціальні питання та куди звертатися по допомогу в екстремальній ситуації

2.2. Опис людей або груп населення, які зможуть користуватись результатами реалізації проектної пропозиції

Скористатися послугами Центру усі громадяни міста, що потрапили в складну життєву ситуація, незалежно від їх віку та статі. Робота центру буде особливо корисна для незахищених верств населення, в тому числі: людей з особливими потребами; сиріт та дітей, позбавлених батьківської опіки; ветеранів та учасників бойових дій.; людей похилого віку; безхатченків тощо.

2.3. Мета проектної пропозиції

З метою вирішення проблеми пропонуємо створити Єдиний інформаційний центр, що надаватиме населенню актуальну соціально значиму інформацію. В тому числі, Відкриття такого центру значно полегшить процедуру отримання соціальної допомоги для незахищених верств населення. Прискорювати адаптацію таких людей у суспільстві та стимулюватиме громадян до захисту свої прав. В рамках реалізації проекту планується створити консультаційний центр з надання послуг населенню та інтернет-платформу. На сторінках онлайн-ресурсу буде представлена актуальна добре структурована інформація про громадські організації, соціальні служби, благодійні фонди, програми реабілітації тощо. Також на сайті планується розмістити методичні та довідкові матеріали, корисні для населення. Вся інформація буде публічною. Скористатися нею зможе будь-яка людина, БЕЗКОШТОВНО, незалежно від віку, соціального статусу та інших факторів.

2.4. Завдання проектної пропозиції

1. Необхідно зібрати базу даних та структурувати відомості про діючі центри соціальної допомоги, громадські та благодійні організації, програми реабілітації тощо.
2. Розробити та запустити онлайн-платформу, де буде відображатися уся зібрана інформація, методичні матеріали тощо.
3. На базі ГО «Потрібні люди» навчити майбутніх працівників методикам роботи з різними верствами населення.
4. Відкрити офіс, де надаватимуться консультаційні послуги та буде вестися робота з населенням.
5. Залучити волонтерів до роботи Центру та допомоги людям, що опинилися в складній життєвій ситуації.

2.5. Заходи, які треба виконати для впливу на ситуацію

1. Моніторинг, оновлення та структурування відомостей про усі центри соціальної допомоги, громадські та благодійні організації, програми реабілітації тощо.
2. Створення онлайн-платформи з актуальною соціально значущою інформацією.
3. Навчання майбутніх працівників методикам роботи з різними верствами населення на базі ГО «Потрібні люди».
4. Відкриття консультаційного центру для населення.
5. Залучення волонтерів.
6. Надання консультаційних послуг та соціальних патронаж громадян, що звернулися по допомогу.

2.6. Результати (кількісні і якісні) реалізації заходів проектної пропозиції

Реалізація проекту дозволить створити оптимальні умови для адаптації незахищених верств населення та дозволить кременчужанам швидко отримувати достовірну соціально значущу інформацію. Крім того, відкриття Центру зменшить навантаження на міські соціальні служби.
Після відкриття Центру та запуску онлайн-платформи планується щорічно обслуговувати від 3500 громадян.

2.7. Додаткові відомості (вказати за потреби)

Аналогічних проектів в Кременчуці та регіоні досі не реалізовували. В перспективі до фінансування планується залучити благодійні фонди та організації.

Наявність довідки або інформаційної згоди керівника комунальної установи щодо ознайомлення з проектом (для КОМУНАЛЬНИХ проектів)

Ні.
Ні

Чи інформували Ви мешканців прилеглих будинків чи мікрорайону щодо подачі проекту?

Так.
Так

Фотографії