• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • До закінчення залишилось
    Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Повнометражний документальний фільм "Кременчук, якого ми не знаємо - фільм про звичайних людей" Очікує рішення

Доданий
29.09.2020
Номер
55
Культура

Формувати імідж Кременчука, як міста європейської культури, шляхом зйомки і просування в медіа повнометражного документального фільму про життя та діяльність видатних особистостей минулого та сучасності, які створюють його культурну та історичну спадщину. Фільм покаже, що не тільки постаті минулого, а й сучасні мешканці своїм життям та творчістю сприяють розвитку громади та прогресу Кременчука.

Автор проекту
Валерій
Валерій Маляренко
Бюджет
435 000 грн
Розрахунок бюджету
Район
МАЛИЙ проєкт - сектор Молокозавод (включає мікрорайон №12)

Опис

Відповідність тематики проєкту пріоритетам Громадського бюджету

Так.
Пріоритет 5.Культура включає в себе виробництво кіно та іншого відеоконтенту

Існуюча ситуація

Кременчук - сучасне культурне місто з багатою історією, в якій значний слід залишили не тільки значні події, а й видатні відомі і невідомі особистості.
Наразі, імідж міста сфомовано, як промислового центру (місто-завод), в якому громада і культура на другому плані.
Зараз в постіндустріальних умовах головну роль відіграє життєдіяльність та творчість окремих мешканців, груп і спільнот Кременчука. Необхідно різними засобами і шляхами сприяти формуванню іміджу Кременчука, як міста європейської і світової культури.
У Кременчуці проживає багато майстрів з числа звичайних людей, які працюють деінде, а у неробочий час займаються улюбленою справою, створюючи часом унікальні культурні продукти. Ці люди не завжди афішують своє мистецтво і майстерність, часто працюють "в стіл", не презентують себе в соціальних мережах. Але вони відкриті і їхня творчість може стати частиною культурного надбання Кременчука, а також документального фільму, запропонованого в рамках проекту. Зйомка у фільмі для них може стати для них ухоробренням для виходу на новий рівень.
Про Кременчук створено багато розрізненого контенту (книги, екскурсії, експозиції, тощо), який важко просувати серед населення міста та за його межами, щоб позитивно впливати на його імідж. Треба виправити ситуацію шляхом створення і просування в медіа повнометражного документального фільму про культурну та історичну спадщину міста, життя та діяльність видатних особистостей минулого та про сучасних мешканців, які роблять неоціненний внесок в історію міста та його розвиток, про що мало відомо. З іншого боку фільм може розповідати про Кременчук, як про живу істоту з багатьма її особливостями. Фільм надихатиме його мешканців бути більш сміливими у власній творчості, у розумінні її значимості для історії Кременчука.
Проектом передбачено співпрацю з управлінням культури і туризму, міським краєзнавчим музеєм, комунальною теле-радіокампанією, місцевими краєзнавцями, істориками, митцями, майстрами. Але за доцільне вважається розпорядників коштів обрати саме управління культури та туризму міськвиконкому.

Опис людей або груп населення, які зможуть користуватись результатами реалізації проєкту

Мешканці міста з фільму дазнаються про маловідомих вихідців Кременчука та про сучасників, які залишили і залишають слід в історії міста. Діти і молодь дізнаються про світових майстрів і геніїв, які мешкали і творили в Кременчуці. Фільм зможе служити інструментом для просування Кременчука на всеукраїнському і міжнародному рівні, як візитна картка. Щоб презентувати Кременчук, як перлину Наддніпрянщини, фільм зможуть демонструвати на різних національних і міжнародних заходах місцеві підприємці, представники влади, журналісти, науковці, студенти, культурні діячі та ін.

Мета проєкту

Сприяти формуванню іміджу Кременчука, як міста європейської і світової культури, шляхом зйомки і просування в медіа повнометражного документального фільму про культурну та історичну спадщину міста, життя та діяльність видатних особистостей минулого та про сучасних мешканців.

Заходи, які треба виконати для впливу на ситуацію

Розробка і довиробнича підготовка або препродакшн.
Продюсер фільму знаходить реальних мешканців Кременчука з їхніми історіями або історію, що може бути взята з книг, фільмів, реального життя або бути оригінальною. Після того, як визначена тема та основна ідея, пишеться короткий зміст кінофільму (синопсис).
Створюється поетапна схема фільму, котра розбиває історію на сцени по одному абзацу. Пишеться огляд фільму на 10-15 сторінок, де розповідається про загальний настрій, персонажів, діалоги.
Після цього пишеться та корегується сценарій, щоб поглибити ясність, структуру, персонажів, діалоги та загальний стиль.
Детальний сценарій передається режисеру для написання знімального сценарію. Розкадровка допомагатиме режисеру втілити ідеї під час зйомки і виробництва фільму.

Виробництво.
Розробляється і планується виробництво фільму. Створюється виробнича команда, винаймається обладнання, оплачуються супутні послуги. Визначаються герої, місця зйомок, костюми, дизайн, музика.
Переважна більшість епізодів будуть зніматися на виїзних зйомках.
Кінооператор розробляє та координує зйомки і освітлення. Він співпрацює з режисером, режисером звукозапису та режисером монтажу.
Режисер звукозапису розробляє та координує запис звуку і музики.
Фільм безпосередньо створюється. Проводяться кінознімання. Цей процес може супроводжуватися створенням додаткового контенту для просування фільму в медіа.
Поствиробництво або постпродакшн.
На цьому етапі відбувається монтаж фільму, накладаються ефекти, звук. Це тривалий і складний процес, який потребує зусиль кількох фахівців. На цьому етапі можливі дозйомки.
Розповсюдження (інформаційна кампанія)
На цій останній стадії фільм потрапляє у медіа. Друкуються постери, фільм рекламується у ЗМІ та соціальних медіа. Інструменти на цьому етапі: прес-реліз, інтерв'ю виробників і героїв фільму, публічні покази фільму, участь фільму у кінофестивалях. Може бути створено сайт-візитка для знайомства потенційних глядачів з фільмом.

Результати (кількісні і якісні) реалізації проєкту

Створення одного повнометражного документального фільму про Кременчук. Реалізація інформаційної кампанії для просування фільму в медіа - ряд контенту про фільм, його героїв, мешканців Кременчука і саме місто. Діти та молодь, інші глядачі дізнаються про невідомих і маловідомих вихідців Кременчука, які в минулому зробили і зараз роблять внесок в історію міста, в історію Ураїни і світу. Фільм стане ще одною якісною візитною карткою Кременчука. Покращення іміджу міста, як міста культури, освіти, науки і розвинутої сучасної громади, а не тільки як місто-завод

Земельна ділянка, приміщення, об’єкт на якій планується реалізація проєкту належить до комунальної власності

Ні.
Не потрібно для реалізації проекту

Чи позначена земельна ділянка на Мапі квартальних майданчиків та полів.

Ні.
Не потрібно

Наявність письмової згоди керівника комунальної установи

Ні.
Не потрібно

Можливі ризики при реалізації проєкту

Можуть зрости ціни на послуги, які необхідні для створення фільму. В такому разі буде переглянуто сценарій і відкориговано витрати.
Може кілька разів переписуватися сценарій під впливом різних бачень зацікавлених осіб, але це нормальна практика і предбачає процес виробництва фільмів.
Можуть оголосити карантин із забороною проведення публічних заходів. В такому разі процес виробництва зосередиться на подіях, які не виходитимуть за рамки карантинних обмежень.

Відповідальні підрозділи

Управління культури і туризму