• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • До закінчення залишилось
    Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

"ДЕПО" - комунальне орендне обслуговування. На голосуванні

Доданий
30.10.2018
Номер
50
Інновації, інформаційні технології, телекомунікації

“Депо” - це комунальне орендне обслуговування, яке покращить соціальну та культурну структуру Кременчука, зробить його більш прозорою, надаючи матеріальну підтримку багатьом неприбутковим організаціям, одночасно розширюючи "матеріальні" активи міста.

Автор проекту
Ніна
Ніна Орлова
Бюджет
1 000 000 грн
Розрахунок бюджету
Район
ВЕЛИКІ проекти
Адреса
пл. Перемоги, 2, Кременчук

Опис

Відповідність тематики великої та малої проектних пропозицій пріоритетам Громадського бюджету

Так.
Інновації, інформаційні технології, телекомунікації

Відповідність тематики загальноміської проектної пропозиції пріоритетам Громадського бюджету

Ні.
Ні

2.1. Існуюча ситуація

Ніхто не ставить під сумнів необхідність видачі бібліотеками книжок задля розвитку освіти та культури. Те ж саме можна сказати й про обладнання для культурних, освітніх та спортивних заходів у місті, що організовують місцеві організації (ГО, бібліотеки, школи, спортивні гуртки, молодіжний парламент і т.д.). На жаль, наразі нестача обладнання робить процес організації заходів для громадських ініціатив, дуже важким, іноді неможливим. На сьогодні, для того, щоб отримати хоч якесь обладнання для організації заходу, необхідно мати теплі контакти, або подаватися на міжнародні гранти, в першому випадку цей процес не є прозорим, а для молодих і невеликих ініціатив обидва варіанти взагалі неможливі, таким чином не існує передумов для розвитку громадянського суспільства.
Створення сервісу оренди обладнання у місті вирішить цю проблему.
Цей проект збільшить кількість обладнання, яке належатиме місту. Прозора схема користування ним позитивно вплине на розвиток громадянського суспільства, виникненню більшої кількості громадських ініціатив, та підтримці вже існуючим організаціям.

Передумови-проблеми:
- нестача обладнання для організацій заходів
- необхідність теплих контактів
- грантожерство
- неможливість діяльності молодих ініціатив
Вирішення:
- закупівля обладнання на баланс міста
- створення сервісу оренди обладнання
- прозора схема користування сервісом

2.2. Опис людей або груп населення, які зможуть користуватись результатами реалізації проектної пропозиції

Усі (некомерційні) державні та неурядові організації зможуть там орендувати послуги для організації заходів , відкритих для громадськості. На практиці це означає, що всі 417 зареєстрованих НУО + урядових департаментів та ініціатив могли б скористатися цим сервісом прокату. Оскільки ці організації представляють людей будь-якого віку, статі, соціальних статусів,... Депо буде опосередковано обслуговувати кожного. Навіть якщо люди відчувають себе представлені, ця послуга буде стимулювати їх починати свою власну НУО та використовувати її. Приватне використання не підходить!

2.3. Мета проектної пропозиції

“Депо” - це комунальне орендне обслуговування, яке покращить соціальну та культурну структуру Кременчука, зробить його більш прозорою, надаючи матеріальну підтримку багатьом неприбутковим організаціям, одночасно розширюючи "матеріальні" активи міста.

2.4. Завдання проектної пропозиції

1. Організаційний етап

2. Підготовчий етап (дослідження)

3. Стадія впровадження

4. Інформаційний етап

2.5. Заходи, які треба виконати для впливу на ситуацію

1. Організаційний етап *:
+ призначити відповідальний орган (відомство + державний службовець, призначений з наступними завданнями)
+ робоча група Громадського бюджету, призначає відповідального,а саме держслужбовця,який посідає на посаді.
**
2. Підготовчий етап :
+ дослідження, що потрібно (обладнання)
+ місце (офіс)
+ зберігання
+ ціни (отримати найкращу пропозицію)

**
3. Етап реалізації
+ придбати обладнання
+ підготовка місця для безпечного зберігання
+ розробити посібник з усіх видів обладнання, щоб уникнути зловживання та пошкодження ( інструкція і маркування)
+ розробити правила для сервісу та його користувачів (анкета,гарантії,правила використання)

**
3. Інформаційний етап
інформувати всі НУО та розмістити інформацію на веб-сайті
оцифрувати форму заявки + книгу правил + календар використання
PR компанія (місцева медіа)
подія інавгурації (відображення та використання наявного обладнання)

**

РЕКОМЕНДАЦІЇ:
* департамент + державний службовець (це може бути державний службовець, який відповідає за Громадський Бюджет)
** засідання робочої групи після кожного етапу (прийняти важливі рішення та створити підтримку серед різних представників робочої групи, а також оцінити попередні кроки з метою покращення в майбутньому)

2.6. Результати (кількісні і якісні) реалізації заходів проектної пропозиції

якісні результати:
прозора кредитна служба, відкрита некомерційним організаціям (державним чи недержавним) Кременчука
структурні інвестиції в громадянське суспільство (у формі матеріальної підтримки), активізація тих, хто вже активний, і тих, хто хоче стати активним


кількісні результати:
збільшення матеріальних цінностей міста (порівняльний приклад переліку обладнання в №3)

Чи відповідає ділянка для реалізації проекту рекомендованим місцям

Ні.
Ні

Відповідальні підрозділи

Управління культури і туризму