• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • До закінчення залишилось
    Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

«Соціальна Майстерня» в якій діти і дорослі зможуть навчитися ремонтувати та створювати На голосуванні

Доданий
04.10.2019
Номер
108
Інновації, інформаційні технології, телекомунікації (ВЕЛИКІ та МАЛІ проекти)

Буде знаходитись у приміщенні колишньої столярної майстерні, що розташоване поряд з гуртожитком Пед. Училища.
В районі Водоканалу (просп. Свободи, 30-А).

Хлопці та дівчата навчатимуться майструвати з дерева, металу, пластику та ін.

Проект направлений на скорочення:
1 часу за гаджетами -бо це цікавіше
2 обсягів покупок іграшок -бо можуть створити власноруч
3 обсягів сміття -бо зможуть полагодити

Автор проекту
Олена
Олена Захаріна
Бюджет
400 000 грн
Розрахунок бюджету
Район
МАЛІ проекти - сектор Нагірна (включає мікрорайони №№8, 9)
Адреса
просп. Свободи (60 років Жовтня вул.), 30, Кременчуцька міська рада, Кременчук

Опис

Відповідність тематики великої проектної пропозиції пріоритетам Громадського бюджету

Ні.
Ні

Відповідність тематики малої проектної пропозиції пріоритетам Громадського бюджету

Так.
4) Інновації

Відповідність тематики комунальної проектної пропозиції пріоритетам Громадського бюджету

Ні.
Ні

Відповідність тематики соціальної проектної пропозиції пріоритетам Громадського бюджету

Ні.
Ні

Чи відповідає земельна ділянка переліку рекомендованих місць

Ні.
Ні

2.1. Існуюча ситуація

Сьогоднішня ситуація складається з декількох частин «пазликів»:

1.
Ми дивимося в екрани телефону/планшету/комп’ютера частіше, ніж в очі співбесіднику. Бутові навички дуже скоротилися. У школах є уроки трудового навчання, але їх не достатньо.
Молодь випускається зі шкіл та не має уявлення як працювати дрилем, як обробити дерево, як спроектувати конструкцію, що робити коли замкнуло електрику.
Молодь не бачить застосувань своїм шкільним знанням у реальному житті, а тому й вважає їх безглуздими і відмовляється вчитися.
Соціальна Майстерня призвана змінити це.
Хлопчики та дівчата зможуть обрати заняття та інструмент собі до Душі та під керівництвом досвідчених майстрів втілити задум.

2.
За даними офіційної статистики, кожна п’ята сім’я – неповна. Та навіть і в повних сім’ях дітей частіше за все виховують матері. Але навчити ЯК БУТИ чоловіком може тільки чоловік.

3.
В нашому місті є подібні майстерні, але цілком задовольнити попит не можуть через негнучкий графік роботи та віддаленість. Не у всіх батьків є власне авто та можливість возити дітей в призначений час. Тому дуже важливо, щоб таких майстерень було в місті більше.

4.
Буває, що вдома щось зламалося. І ніби знаєш як ремонтувати але інструменту немає. Купувати, наприклад, дриль заради одного отвору – не мудро. Але відремонтувати треба. То можна прийти в нашу Соціальну Майстерню та отримати поміч або консультацію спеціаліста.
Також Громада району, де буде влаштовано Соціальну Майстерню, отримає змогу втілити свої проекти облаштування прибудинкових територій, дитячих майданчиків. Та зможе проводити дрібний ремонт. І все це самотужки – тобто без витрат із бюджету.

5.
Мені траплялися по життю люди, які наповнені ідеями, проектами творення. Але не мають можливості перевірити їх бо не вистачає практичних навичок, компанії та інструменту. На скільки б збагатилося наше суспільство, якби інноватори мали змогу Творити, опробовувати та вдосконалювати свої винаходи!

6.
Представники старшого покоління мають навички майстрування, спілкування, проектування… але їм немає місця де поділитися. Серед молоді є охочі ці навички набути…. але не знають де шукати. В нашій Соціальній Майстерні вони зустрінуться.

7.
Ми сидимо по домівках та часто не знаємо імені власного сусіда. А в Соціальній Майстерні знайдеться місце не тільки для дітей, а й для батьків та батьків їхніх батьків, та ... звісно ж для сусідів…

Соціальна Майстерня - це унікальна можливість просто людського спілкування, обміну досвідом, технічної освіти населення, нових знайомств та гуртування громади навколо спільних ідей…. А також змістовного спілкування поколінь…

2.2. Опис людей або груп населення, які зможуть користуватись результатами реалізації проектної пропозиції

Чоловіки, Жінки, Діти. - від 7 років до безкінечності - будь-яких верств населення, з будь-якою освітою

2.3. Мета проектної пропозиції

Надати можливість дітям та дорослим здобути практичні навички ремонту та конструювання на Якісному Сучасному обладнанні.

2.4. Завдання проектної пропозиції

1. запропонувати гідну альтернативу гаджетам – як корисно проводити час, як конструктивно спілкуватись, як само мотивуватися (тобто займатися тим, що до Дущі).
2. відкрити і дівчаткам можливість до майстрування.
3. наочно показати ДЕ саме та ЯК у реальному житті застосовуються шкільні знання.
4. допомогти засвоїти базові навички обслуговування власного житла та вирішення потреб району.
5. долучити молодь до створення та збереження матеріальних та духовних благ міста.
6. допомогли молодим хлопцям та дівчатам відчути свою індивідуальну силу та витривалість.
7. тренування творчого мислення винахідника, дослідника, виробника.
8. надати можливість для безпечного спілкування однолітків поза межами школи.
9. задоволення потреб громади в питаннях ремонту місць загального користування (двори, дитячі та спортивні майданчики, тощо.)
10. зменшити обсяги створюваного сміття за рахунок ремонту речей та конструювання нових із підручних матеріалів.

2.5. Заходи, які треба виконати для впливу на ситуацію

1. Закупити обладнання та витратні матеріали, оформити гарантійні листи.
2. Облаштувати приміщення.
3. Провести інструктажі із майстрами.
4. Провести урочисте відкриття Соціальної Майстерні із запрошенням ЗМІ та мешканців району.
5. Поінформувати навчальні заклади, що розташовані поблизу, про таку можливість.
6. Анкетувати майбутніх учнів, щоб розробити розклад занять відповідно до їхніх запитів.
7. Раз на пів року підвищувати кваліфікацію майстрів і технічну, і викладацьку шляхом участі у відповідних навчальних заходах. Організувати «злет майстрів» з інших міст для обміну досвідом.

2.6. Результати (кількісні і якісні) реалізації заходів проектної пропозиції

1.
Кількість учнів на одному занятті: 5-10 осіб
Тривалість одного заняття: 2 години
Кількість занять в день: 2-4
Кількість занять на тиждень: 2-3 рази
Кількість груп: 9
Кількість днів на тиждень: 5-6
Тобто на протязі місяця займатимуться від 50 до 90 дітей різного віку.
Декілька майстрів працюватимуть позмінно.
Участь у виставках та змаганнях (міських, обласних та ін..)
2.
Підвищиться повага до праці та зменшиться кількість випадків умисного пошкодження міського майна.
Зменшиться психологічне навантаження у дітей за рахунок виконання праці руками.
Конкретні успіхи у майструванні сприятимуть підвищенню самооцінки у дітей, а це означає біль спокійну поведінку вдома та успіхи у шкільному навчанні.
Діти зрозуміють важливість освіти та будуть більш відповідально ставитися до неї.
Діти навчаться мистецтву живого спілкування та конструктивного діалогу. А це в свою чергу, призведе до зменшення правопорушень в районі.

У наші нестабільні часи багато хто опиняється «на межі бідності», або навіть «за межею». Молоді люди, що вміють працювати руками та творчо мислити – завжди цінуються роботодавцями.

2.7. Додаткові відомості (вказати за потреби)

Подібні майстерні вже відкрито багатьох містах нашої країни. І в кожній з них немає вільних місць. Чи це не аргумент і для нашого міста? Тим паче, що діти отримають змогу займатися на сучасному Якісному обладнанні. В подальшому, ця Майстерня може приймати шолярів і за сертифікатами.

Наявність довідки або інформаційної згоди керівника комунальної установи щодо ознайомлення з проектом (для КОМУНАЛЬНИХ проектів)

Ні.
Ні

Чи інформували Ви мешканців прилеглих будинків чи мікрорайону щодо подачі проекту?

Так.
14.09.2019 року проведені збори активістів району де обговорена можливість створення Соціальної Майстерні. Отримано 100% підтримки.
Є майстри, що готові співпрацювати.

Фотографії

Експертна оцінка